Kedvezmények, akciók

Akciók, oltási kedvezmények 2021-ben

Állateledelek :

Februás 24-ig lehet rendelni 10 %-os KEDVEZMÉNNYEL (+ 4% hűségpont jóváírással)  Royal canin diétás (gyógytáp) száraz kutyatápokat (3,5 kg-os vagy annál kisebb kiszerelésűt), illetve
Royal canin száraz kölyökkutya és kölyökmacska termékeket (minden kiszerelését).(rendelés emailban vagy telefonon)

Paraziták elleni védekezés

Március 31-ig egyes 1 hónapig tartó kullancsirtó + szívféreg ellenes kombinált tabletta , egyes 3 hónapig tartó bolha és kullancsírtó készítményk, egyes nyakba csepegtetős bolha és kullancs ellenes készítmények árából 10 %  KEDVEZMÉNYT + 4 % hűségpont jóváírást  adunk, amennyiben legalább 4 havi adagot (4 tabletta) vásárol egyszerre.

3 havi adag kutya vagy macska féreghajtó tabletta árából szintén 10 %  KEDVEZMÉNYT + 4 % hűségpont jóváírást adunk.

Oltási akció egész évben

— TÖBB kedvencet (2-3 kutyát, macskát, görényt, vagy nyulat)  tartó gazdiknak: a kombinált illetve az egyidejűleg beadott veszettség+kombinált  oltás árából a második, vagy harmadik (illetve további) házi kedvencüknél 20% engedményt biztosítunk (+ a nettó érték 5 % értékű hűségpontot) , ha az egyik kedvencük nálunk kapta ezt az oltását 2020-ban. Ugyanígy, ha egyik kedvencük kennel-köhögés, lyme-kór, parvovírus, macska-leukózis, vagy nyúl myxomatózis ellen kapott oltást nálunk, a többi kedvence 30%-kal olcsóbban kapja ezeket az oltásokat.

Hegyvidék kártyát elfogadunk, 5 % kedvezményt adunk! (nettó értékből számilva, egyéb kedvezménnyel nem vonható össze)

Várjuk Önöket és kedvenceiket szeretettel!

Hűségpont

Minden kedves páciensünk, illetve regisztrált vásárlónk minden esetben a nettó érték 4 % értékben hűségpontot kap, melyet legközelebbi alkalomkor levásárolhat, vagy a kezelés árából levonhat vagy akár összegyűjtheti, és egy nagyobb tételnél beváltva jelentős segítséget adhat. A pontok gyűjtéséhez nem kell külön jelentkezni, az összegyűlt pontok számáról a recepción érdeklődhet, illetve a kinyomtatott részletes számlán megtalálható.

(Környezetvédelmi szempontból nem mindig nyomtatunk)

A hűségpont más kedvezménnyel (pl. Hegyvidék kártyával) nem vonható össze.

1 hűségpont = 1 Ft.
A hűségpontok számát számítógépünk  automatikusan őrzi, a fizetéskor kapott részletes számlán pedig látja Ön is.

Nem vesz részt a hűségpont  rendszerben az allergia teszt és a hozzá tartozó hyposzenzibilizáló oldat.